Posted by: Ivko | November 4, 2010

За тебе пееме,…

И кво стана, ЦСКА най-сетне спечели така жадуваната победа в лига еуропа. Най-сетне намерихме сили да спечелим три точки в пролетарския турнир. Не бих казал, че го направихме с класа, но със сигурност показахме дух. Дух, който ни липсваше в доста мачове от началото на сезона. Да, трудно ставаха дори три паса поред, но пък нямаше нито една грешка отзад. Да, Рапид се представиха (а и са си) като някакви нискоразрядни пролетарски фудбалерчета, но пък армейците имаха нужда от победа срещу каквито и да било европейски противници. Да, Радуканов по-скоро гледаше мача отстрани и викаше при конкретни грешки вместо да води играта тактически, но пък отборът имаше настроение и хъс.

Сега най-опасното за червените футболисти ще бъде да решат, че са велики и че нищо не може да ги спре. А най-хубавото е, че ще си повярват, че могат и че отборчета като Пирин, Сливен и Локо Сф не бива да ги притесняват. И лека полека ще забравят за ужасното настроение, в което бяха изпаднали.

А сега малко (само)критика за агитката. Тази година като че ли феновете (тук включвам и себе си) се държат като опозиция на една власт, а не като дванадесети играч на отбора. Мачът във Виена беше буквално гонене на дивото след като пропуснахме да хванем питомното и да спечелим в София. И тази победа дойде напълно нормално срещу един жалък отбор като Рапид Виена. Още 73-тата минута на мача днес знаех, че те няма как да вкарат гол. И този умрял отбор ни победи в София. Според мен основната причина за това е единствено тоталната неподкрепа (забележете – не липсата на подкрепа, а тоталната неподкрепа) от трибуните. Футболистите съвсем не знаеха за кого играят оная вечер. А публиката съвсем се беше забравила. Мислехме, че викаме срещу “боклуците”, но нашето държание никак не беше чисто. Защото ние сме там само заради отбора, а отборът е това, което излиза на зеления терен. Надявам се тази победа да накара феновете да повярват в тима и след месец да направим онази атмосфера срещу Бешикаш, която нашият отбор заслужава. А те наистина го заслужават. Ако не вярвате, сетете се какво сподели Тошко Янчев след победата: “Поздравявам всички цесекари!”. Викайте заради Тошко.

А за себе си какво да кажа… Откровено ме е срам, че и аз бях сред боклуците, които викаха повече срещу Титан отколото за отбора ми. Но срещу Бешикташ ще съм от тези, които Тошко поздрави.


Responses

  1. според мен тиа рапид въобще не са чак такива цървули, което прави победата на цска още по – стойностна, браво на момчетата, изкефиха ме снощи, заслужиха си уважение.
    а за публиката кво да ти кажем баце. според мен дучето и кликата около него просто имат личен конфликт с ръководството и тотално истеризират и манипулират. ти викаш повече да подкрепяме отбора, па според мен срещу рапид в софия ако аз ти и цвичката примерно не изпълнявахме командите на дучето веднага щеха да дойдат при нас некакви глави, луканки и прочие и да ни пребият и изхвърлят. фенклуба на цска по манталитет по нищо не се различава от титаните, същите самозабравили се прости и малоумни мутри, които тормозят нормалните привърженици. дразни ме целата тая обстановка и затова се чуда дали да хода с бешикташ. а иначе пожелавам успех на футболистите, още повече, че радуканов си е наше момче, требе да си го подкрепяме🙂

  2. Ще добавя, че твърде голям процент от протестиращите не знаят срещу какво точно протестират. Може би искат т.нар. “боклуци” да се махнат и да оставят отбора без пари и да станем като Ботев Пловдив….и се съмнявам че тези “верни” привърженици ще са с отбора ако се наложи да играем във В група срещу Рапид (кв.Дивдядово – Шумен)….има такъв отбор

  3. Съсипах труда на момчетата….

    (КЗЛ)

  4. Ивко Power,
    Абсолютно съм съгласен за неподкрепата. Срещу Бешикташ ще изригнем ! Вчера имахме доста повече от 3 вързани паса, дори по едно време ми се стори, че се гаврим с тях. Половината топки им ги взимахме още в средата на терена. Ако си бяхме повярвали можеше да стане още по-тежко за тях. Янчев за мен се превръща в абсолютна легенда, този футболист е феноменален като играч и харахтер. А Тонев го виждам вече в Манчестър🙂

    Най-интересно в мача за мен обаче беше съдията, добре че никой не му посегна, освен милионите пред ТВ-тата.


Leave a Reply

Categories

