Posted by: Ivko | April 21, 2010

Пепел

С този кратък постинг бих искал да си посипя главата с пепел. За радост на един-двама от десетината (верно станаха десет) читатели.

Преди няколко месеца исках с пълна сила да махнем един треньор от отбора на ЦСКА. Както се казва в далекоизточната мъдрост “Внимавай какво си пожелаваш, защото може да се сбъдне”. Е, сбъдна се. Любо Пенев го махнаха, ЦСКА обаче пропадна още толкова. И на всички, включително и на мен, стана ясно, че всъщност вината май не е в Любо Пенев. Не той направи великата селекция през зимата, в която ЦСКА купи футболисти за постове, където имаше две-три алтернативи, но не взе нито един разиграващ халф да речем. И това при положение, че продаде Иван Стоянов. Безидейността, която си мислех, че демонстрираме в края на есента, заприлича на добре смазана машина в сравнение с това, което гледаме днес. Доскоро не бях от хората, които на 100% предпочитат да гледат по Диема Хъл Сити – Фулъм пред ЦСКА – Сливен по Канал 1. Но последната мъка в Надежда срещу Миньор ме разубеди напълно. Играещият по същото време опашкар Уигън правеше по-точни и идейни пасове срещу Арсенал, отколкото великия ЦСКА срещу перншкия тим. Както и да е, нека не си разваляме настроението след победате над Литекс.

В заключение бих искал да споделя какво провокира това излияние. Най-великият немски отбор Байерн Мюнхен изпитваше особени трудности първия полусезон. Всички брояха дните до изгонването на Луис ван Гаал. Но за разлика от българските титани, баварците оставиха човека да работи. И в момента за всички е ясно, че Гуардиола не може да бие Специалния, но ван Гаал може. Според мен Любо Пенев можеше да бие Левски и втория полусезон. Нооооо, това е една друга култура, за нас е важно да бием манекенките по дискотеките…


Responses

  1. баце, да ти кажа честно не мога да изкажа компетентно мнение по въпроса кой е виновен за бакиите в цска и грешка ли беше изгонването на любо. може да ти прозвучи малко пресилено, но аз съм от хората, които не само че предпочитат да гледат хъл сити фулъм, но дори и нищо друго освен сливен цска да дават в момента пак няма да седна да ги гледам. не съм гледал мач от българското първенство вече 2 години. изключение прави последното дерби между цска и лефски, но тогава си признавам, че го гледах само щото брачеда беше излезнал с една мацка и немаше къде да гледам рома интер, па и не се бехме виждали отдавна та си намерих повод да се видиме и да пийнеме по нещо🙂
    иначе втората част от постинга за сравнението с ван гаал много ми допадна и съм на същото мнение. на нас българите явно наистина нещо много ни куца в манталитета, не знам комплексари ли сме или просто сме си прости, ама нема никаква търпимост и рационално мислене, още след първите трудности се почват едни истерии едни простотии. абе като цяло съм голем песимист за българския футбол и цска конкретно, дано да не съм прав.
    айде че нещо много се отплеснах, успех, наздраве и мерси !

  2. пропуснах да се представя, за което се извинявам, беше по невнимание, предишния коментар е от пламен, известен в някои среди като джони

  3. аз ви казах, казах ли ви а?🙂


Leave a Reply

Categories

